از روزهای زندگی

دو هفته کامل مامان اینا اومدن پیشم و حسابی دلی از دلتنگی دراوردیم و با میترا و حسین حسابی خوش گذروندیم  و مراسم سالگرد پدربزرگم و عقد خاله کوچیکه رو با حاشیه های فراوانش پشت سر گذاشتیم.مامان عزیز تر از جانم در یک سری از این حاشیه ها که به من مربوط میشد مثل کوه پشتم بود و زبونه شخصه خاصی رو که زیادی حرف بیخود میزد رو کوتاه کرد و بنده هم حسابی کیف کردم.انشالله سایش همیشه بالای سرم باشه . مامان و بابا اینا دیروز صبح جمعه رفتن و دلگیرترین جمعه عمرمو همراه با اشک فراوان پشت سر گذاشتم و همسر طفلی هم هی بهم قول میداد که تا دو ماه دیگه ببرتم بندر و غصه نخورم و . . . انشالله همیشه سالم باشن همشون.

از حال و هوای بارداری اگه بخوام بگم الان تو هفته 16 هستم و روزها تندتر از همیشه میگذره و نی نی کوچولو هم روز به روز بزرگتر میشه و ترس و واهمه من هم بیشتر و بیشتر! واسه سونوی هفته 12 خیلی هیجان داشتیم و منتظر بودیم جنسیت نی نی مشخص بشه کــــــه معلوم نشد و همچنان تو خماری هستیم.حالت تهوعا همچنان سر جاشون هستن و ذره ایی که بهتر نشده هیچ هر روز که از خواب پا میشم منتظر مواجه شدن با یه بلای جدیدم یه روز کمر درده شدید و یک روز هم خون دماغ شدن!اگه خدا بخواد نی نی هم مثل مامانش اسفند ماهی میشه 

نظرات 8 + ارسال نظر
عسل سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 12:42

خخخ ایشالاااااا :)) شایدم هفتصد کیلومتره :)))

لیلا دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 11:09

عزیزم انشاالله خدا سایه پدر و مادر مهربونتو از سرتون کم نکنه و همیشه سالم باشن
انشاالله نی نی جون هم سالم باشه و باوجود اینکه جنسیت مهم نیست دختر باشه
مراقب خودت باش گلی

مرسی عزیزم .
هه هه دخترو خوب اومدی

شی دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 10:38

وایییییییییییییییی عزیزم.....تو دلش یه فرشتس.....ای جونم....خیلی وقت بود ازت بیخبر بودم.....منا جونم مباررررررررررررکه

مچکرمممم عزیزممممم

شی دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 10:32 http://endlessloveofheandshe.blogsky.com

واااااااااااااااااااای منا.......ادرستو به هزار بدبختی گشتم پیدا کردم.....منا
بذار برم ارشیو وبلاگ بلاگفاتو بخونمببینم چه خبره

بهاره چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 10:26 http://bahares-blog.blogfa.com

چی بگم والا ...

خوش باشی عزیزم
بچه داداش منم اواخر فروردن ب دنیا میاد

آخیییی باز داری عمه میشییی پس.به سلامتی عزیزممممم

عسل سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 20:48 http://withgod.persianblog.ir

مبارکههه خونه ی نو ^_^
عزیزم وااااقعا یه روز تمام راهه تا خونه ی مامانت؟من هنوزم باورم نشده ها :)))) هنوز تو شوکم
ولی خداروشکر همسرت خوبه و تو زندگیت خوشحالی
همین مهمهههه

یک روز کمتر ولی خوب بازم خیلیییی راهه. اره واقعا مهم همینه که گفتی.انشالله تو هم زندگیه عالی و خوبی رو در ششصد کیلومتری مامان اینا تجربه کنی ;)

سحر دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 03:20

به به سلام منا

چ شکلک های باحال داره اینجا
برا من هیچ جا بلاگفا نمیشه ولی شاید من برم یه جا دیگه

مواظب خودت باش منا جان

آره به خدااا اصلا به دلم نمیشینه اینجا.اما واقعا بلاگفا شورشو دراورده کلی پست و نظرو قورت داده و این اواخرم باز دوباره تکرار شد و حسابی عصبانیم کرد.فدای تو عزیزم :*

طاهره جون یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 20:33 http://line66.blogfa.com

به به خونه جدید مبارکه.........منم کم کم کوچ می کنم

مرسی طاهره جون :) خیلی سخته کوچ کردن ولی حتما تو هم این کارو بکن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.