من و کودک درونم

امروز هجده هفته و یک روزمه یا به عبارتی 4 ماه و شش روز :) تمام فکر و ذکرمون شده این کوچولوی بند انگشتی. تقریبا هر شب دارم خوابه کوچولومونو میبینم.همسر که به قدری دیونه بچست که نمیدونم ایا بعد از تولده بچه به من مثل قبل توجه میکنه یا نه؟ :دی

خوب همونطور که این خانوم یا آقای بند انگشتی منو اذیت میکنه و همش کمر درد دارم بنده هم درپی تلافی توی هفته گذشته خیلی اذیتش کردم.چطوری؟با حال و هوای ابریه دلم و اشکم که دمه مشکم بود!

هر روز کلی خداروشکر میکنم به خاطر فصل پاییز و انارهای قرمز و ترشش هووووووم.دون میکنم و نمک میپاشم و همراه کودک درون عزیزم اینقد میخوریم ک حس میکنم فشارمون داره میوفته. اگه خدا بخواد سه شنبه جنسیتش مشخص میشه و دیگه با خیاله راحت میتونیم دنباله اسم بگردیم و خریداشو کم کم شروع کنیم.اگه دختر باشه ک تقریبا اسمشو انتخاب کردیم ولی اسمه پسرا خیلی جالب نیستن و اصلا حتی اولویتی هم تو ذهنم نیست ! خدایا خدایا فقط سالم باشه همین دیگه هیچی مهم نیست . . .


این هم گوشه ایی از کارهای یک پدر عاشق هنگام رانندگی . . . یه نگاه به مسیره روبه روش و یه نگاه به پاپوشای بند انگشتی


نظرات 7 + ارسال نظر
تیرزاد چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 19:06

سلام منایی
دیروز که س شنبه بود از چار و ربع که واتساپ نبودی با خودم میگفتم منا رفته سونو الان دیگه میدونه نی نی پسره یا دختر . آخر شب هم که آن شدی روم نشد بهت پی ام بدم
ایشالا نی نی هرچی هست سالم باشه فقط.

سلاااام عزیز دلم
ای وای دیگه رو شدن میخواد؟
انشالله

بهاره چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 12:26

فک کنم دختردار شی:دی

نه اشتباه فکر میکنی هه هه

leila چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 09:37 http://13920909.blogsky.com/

الهی... عزیز دلم:* پاپوششو چقدر نازن
دختر جان نمک نخور ورَم میکنیاااا... یعد ماه های آخر اذیت میشی

لیلا چه کار خوبی کردی اومدی این ور.
باشه چشم :)

مهربانو سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 09:46 http://www.mehrbaanoot.blogsky.com

نازییییی این پاپوشا رو :)
جالبه که ما اسم پسر رو زودتر پیدا کردیم و روی اسم دختر شک داشتیم ... ایشالا نی نی همونی که می خوای باشه :)

جدی؟به نظر من اسم دختر خیلی تنوع داره و قشنگترن :)
ممنون عزیزم

طاهره جون دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 20:53

ای جان.............قربون اون پاپوش های جلوی ماشین بشم.......... ما الان لاین 249 هستیم ولی اولین خونمون 66 بود........ خیلی دلگیر شده...احساس میکنی توی یه دهات دور زندگی میکنی

جدی؟پس تقریبا همون طرفای ما هستین. آره یک بار اومدیم اونجا که خاطراته قدیمی رو تجدید کنیم همه چیز عوض شده بود و خیلی خیلی دلگیر .ایشالا به زودی انتقالیتون جور میشه عزیزم.

سحر دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 03:54

چ پدر مهربونی ماشالله
من میگم نی نیت پسرهمه نوه های مامانت پسرن دختر بشه ب چشم میاد
البته فقط سلامتییییییییییییی
سه شنبه خبر میگیرم

آفرین درست حدس زدی

شی یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 13:57

عزیزم ای جون چه بامزس اینا...قدمش خیر باشه واستون بند انگشتی

مرسی عزیزمممممم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.